70
let tradicije
2mio+
zadovoljnih uporabnikov
Glavna Zadružna zveza Slovenije ustanovi Trgovsko podjetje Medex Export-Import, specializirano za izvoz medu ter oskrbo čebelarjev s čebelarskimi potrebščinami.
Skladišče in proizvodnja domujeta na Gosposvetski ulici (prostori Kolizeja), uprava na Cigaletovi ulici v Ljubljani.
Oče in prvi direktor podjetja je Miran Goslar, ki je vodil podjetje 5 let po ustanovitvi.
Direktor podjetja postane Marjan Jager.
Direktor podjetja postane Aleš Mižigoj, ki vodi podjetje 40 let. Podjetje reši pred stečajem.
Ustanovitev laboratorija in s tem temeljev za razvoj izdelkov apiterapije (izdelkov na osnovi čebeljih pridelkov). Gre za prvi tovrstni laboratorij v Sloveniji, Jugoslaviji ter celo v Evropi.
Pričetek predelave čebeljih pridelkov (poleg medu in voska se v izdelkih uporabi tudi matični mleček, propolis, cvetni prah in čebelji strup). S tem podjetje zagotovi stalno proizvodnjo, saj čebelji pridelki, za razliko od medu, niso odvisni od vremenskih razmer in letine. So tudi vedno na voljo, saj so nujni za preživetje čebeljih družin.
Podjetje po licenci (imetnik licence na Dunaju) proizvaja izdelek blagovne znamke Melbrosia. Vsebuje mešanico medu, cvetnega prahu, matičnega mlečka in propolisa, ki so v enostavnem mešalu zmešani v prvi tovrstni izdelek.
Nakup skladiščnih prostorov na Linhartovi cesti v Ljubljani.
Na tej lokaciji se ustanovi tudi prvi Apicenter – laboratorij za razvoj izdelkov na osnovi čebeljih pridelkov.
Nakup poslovnih prostorov na Miklošičevi cesti v Ljubljani, kjer domuje uprava podjetja.
Medex postane največji prodajalec medu in ostalih čebeljih pridelkov v Jugoslaviji. Zaposluje tudi 15 potnikov, ki obiskujejo celo Jugoslavijo.
Začetek sodelovanja z zdravniki ter uporaba čebeljih izdelkov v namen zdravljenja.
Začetek proizvodnje prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih pridelkov.
Otvoritev sodobnega proizvodnega objekta na Linhartovi cesti v Ljubljani. Gre za najsodobnejšo proizvodnjo izdelkov na osnovi čebeljih pridelkov.
Najpomembnejša pridobitev je točilnica medu ter naprava za proizvodnjo izdelkov z mešanico čebeljih pridelkov (takrat izdelka Melbrosia).
Za izdelek Melbrosia je narejen prvi televizijski oglas z ilustracijami Mikija Mustra.
Za dosežke v proizvodnji in prodaji Medex dobi državno odlikovanje Red dela z zlatim vencem.
Ustanovljen je Center za biotiko.
Medex prvič organizira mednarodni simpozij Apimondia v Portorožu, ki združuje novosti, spoznanja in delovanja na področju apiterapije. Častni pokrovitelj simpozija je maršal Tito.
Otvoritev trgovine Narava vam nudi na Miklošičevi cesti v Ljubljani. Gre za prvo specializirano trgovino v državi.
Medex drugič organizira mednarodni simpozij Apimondia v Portorožu.
Razpad Jugoslavije in izguba 70 % trgov.
Medex postane delniška družba.
Nova linija za peko piškotov. Kapaciteta linije omogoča proizvodnjo 500 kg piškotov na uro.
Nova linija za peko napolitank. Kapaciteta linije omogoča proizvodnjo 250 kg napolitank na uro.
Medex tretjič organizira mednarodni simpozij Apimondia v Portorožu. Častni pokrovitelj je Milan Kučan.
Pridobitev certifikata kakovosti ISO 9001:1996, ki ga izda certifikacijska hiša TÜV Management Service GmbH.
Razširitev proizvodnje prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih pridelkov na druge naravne izdelke.
Prvo prehransko dopolnilo, ki ni vsebovalo čebeljih pridelkov, so bile kapsule z zelenim čajem, lecitinom in vitamini skupine B.
Predsednica uprave podjetja postane Aleša Kandus.
Tehnološko izpopolnjen laboratorij (prenova laboratorija, oprema s tekočinsko kromatografijo – HPLC).
Odprtje sodobne polnilnice medu, kjer med v proizvodnem procesu nima več stika s človekom. Kakovost je tako zares brezkompromisna.
Pridobitev certifikata kakovosti ISO 9001:2000, ki ga izda certifikacijska hiša TÜV Management Service GmbH.
Certificiranje uvedbe sistema za analizo nevarnosti in kontrolo kritičnih točk – HACCP.
Otvoritev prenovljene sodobne trgovine na Miklošičevi cesti v Ljubljani. Kupci lahko izbirajo med razširjeno ponudbo, povečan pa je tudi trgovinski prostor.
Blagovna znamka medu Zlati panj pridobi znak rdeče lastovke – simbol višje kakovosti Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.
Pridobljen Dun & Bradstreet “Rating of the year”.
Pridobljen naziv Superbrands.
Pridobljen BRC in GMP standard za sirupe.
Pridobljen naziv Superbrands.
Medex postane tržno naravnano podjetje s poslanstvom izboljševati kakovost življenja potrošnikov z naravnimi prehranskimi dopolnili brez dodanih arom, konzervansov in barvil.
Jedro poslovanja podjetja postanejo med, izdelki na osnovi čebeljih pridelkov (apiterapija) ter druga naravna prehranska dopolnila.
S širitvijo prodaje na svetovne trge Medex postane eno od vodilnih svetovnih podjetij v nišnem segmentu izdelkov na osnovi čebeljih pridelkov (apiterapija).
Poenotenje podobe izdelkov na osnovi čebeljih pridelkov (apiterapija). Standardizacija bioloških aktivnih snovi v izdelkih (bioflavonoidov v propolisih ter 10 HDA v matičnem mlečku). S standardizacijo je zagotovljena stalna vrednost ključnih sestavin v času uporabne dobe, s čimer je zagotovljena preverjena kakovost izdelkov.
Pridobljen naziv Superbrands.
IFS standard.
Certifikat za ekološko proizvodnjo.
Medex je generalni sponzor svetovnega kongresa Apimedica in Apiquality, organiziranega v Sloveniji.
Preoblikovanje podjetja iz delniške družbe v družbo z omejeno odgovornostjo.
Uvrstitev na 12. mesto lestvice 50 najboljših blagovnih znamk po izboru slovenskih potrošnikov: SI.BRAND TOP 50 Društva potrošnikov.
Uvrstitev na lestvico 50 slovenskih družb z najvišjo bonitetno oceno v letu 2011: 50 VELIČASTNIH bonitetne hiše Dun & Bradstreet.
Uskladitev sestave in označevanja prehranskih dopolnil in živil skladno z Uredbo (EU) št. 1924/2006 in Uredbo (EU) št. 432/2012 (Uredba komisije (EU) o seznamu dovoljenih zdravstvenih trditev na živilih).
Uvrstitev na 12. mesto lestvice 50 najboljših blagovnih znamk po izboru slovenskih potrošnikov: SI.BRAND TOP 50 Društva potrošnikov.
Uvrstitev na lestvico 50 najboljših blagovnih znamk po izboru slovenskih potrošnikov: SI.BRAND TOP 50 Društva potrošnikov.
Slovenski potrošniki so v raziskavi Best Buy Award Slovenia 2013/2014 izbrali Medex za proizvajalca medu, ki ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na celotnem slovenskem trgu.
Blagovna znamka Medex se je v nevtralnem raziskovalnem projektu Si.Brand TOP50 2013 Društva potrošnikov, s sloganom »potrošnik naj sodi«, ponovno uvrstila na lestvico 50 najboljših blagovnih in storitvenih znamk, ki jih srečujete na slovenskem trgu.
Društvo za marketing Slovenije Medex uvrsti med finaliste za nagrado marketinška odličnost 2015.
Prejeli smo naziv TRUSTED BRAND 2019 v kategoriji med in medeni izdelki. Trusted Brand je raziskava o zaupanju v blagovne znamke, ki je pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija potekala že trinajsto leto. Več kot tisoč sodelujočih v raziskavi je presodilo, da je med zmagovalci tudi blagovna znamka Medex. Letošnja raziskava je prinesla pomembno novost, saj so jo razširili na reprezentativni vzorec celotne populacije v Sloveniji, zato ima priznanje še toliko večjo vrednost.